همه فن حريف
همه چيز در يك سايت،هرچي كه بخواي
درباره وبلاگ


سلام به شما همراهان خوب "ميكس تو ميكس". هدف از ايجاد اين وبگاه صرفاً به خاطر شما خوبان بوده تا با مراجعه به اين وبلاگ بتوانيد به هرچيزي كه نياز داريد و يا به دنبالش هستيد خيلي سريع و راحت به آن دست یابید و از آنها استفاده كنيد و از همه مهم تر اینکه صرفه جوئی در وقت و زمان شماست.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

جام جم آنلاين: همه سرآشپزها مي‌دانند كه تهيه يك دسر شكلاتي هم داراي جنبه علمي و هم داراي جنبه هنري است. تحقيقات ميكروگرانشي اخير آژانس فضايي اروپا به صنايع غذايي كمك مي‌كند تا از قضاياي علمي پشت سر كف‌هايي كه در بسياري از انواع مواد غذايي مانند خامه‌ها و نوشيدني‌ها مانند قهوه كاپاچينو استفاده فراوان دارند، درك بهتري داشته باشند البته همه كف‌ها به شكل يكسان و يكجور توليد نمي‌شوند.
معمولا مصرف‌كنندگان انتظار دارند يك کيک عروسکي شكلاتي ساختار خودش را در فاصله بين سوپرماركت تا يخچال خانه‌شان حفظ كند اما در مورد نوشيدني‌ها به نظر مي‌رسد اگر كف روي آنها بعد از چند دقيقه محو نشود براي مصرف‌كنندگان كمي عجيب باشد بنابراين توليد نوع درست كف، بسته به نوع محصول و برحسب تقاضا بايد با دقت و مهارت زيادي انجام شود تا مورد پسند مشتري‌ها باشد.

 

براي مطالعه بيشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائيد



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 161
بازدید کل : 96752
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

این صفحه را به اشتراک بگذارید
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools
خرید عینک آفتابی ویفری Website health for iranian-professionals.com Website health for iranian-professionals.com iranian-professionals.com-Google pagerank,alexa rank,Competitor